خدمات ما در چهار مرحله زیر ارائه می شود:

مرحله اول : تماس با ما و انتقال اطلاعات اولیه:

در صورتی که مایلید از خدمات ما برای راه اندازی، تست یا تعمیر تجهیزات برقی خود استفاده نمایید، با ما تماس بگیرید و اطلاعات زیر را در اختیار ما قرار دهید (روش های ارتباط با ما را در این صفحه مشاهده کنید):

  • برند و مدل دستگاه
  • نوع تست مورد نیاز (در صورتی که قصد دارید از خدمات تست و راه اندازی ما استفاده کنید)
  • شرایط ظاهری دستگاه یا عنوان خطاها و هشدارهای نمایش داده شده بر روی دستگاه (در صورتی که قصد دارید از خدمات تعمیرات ما استفاده کنید)

پس از دریافت اطلاعات اولیه، ما در مورد تجهیز تحقیق کرده؛ اسناد و نقشه‌های مربوط به آن را تهیه می‌کنیم و با استفاده از آنها، عیب اولیه دستگاه را تعیین می‌نماییم( در صورتی که قرار است دستگاه تعمیر شود) یا به شما اعلام می‌کنیم که توانایی تست یا راه اندازی دستگاه مذکور را داریم یا نه ( در صورتی که قرار است تجهیزی تست یا راه‌اندازی شود).

مرحله دوم: تعیین زمان تقریبی تست/تعمیر دستگاه و هزینه آن:

ما بعد از تعیین اولیه عیب یا اعلام آمادگی جهت انجام کار، مراحل تعمیر/تست دستگاه را تعیین و زمان‌بندی می‌نماییم و در نهایت؛ مراحل انجام کار، زمان و هزینه تقریبی انجام کار را به مشتری اعلام می‌کنیم.

برای مثال تعمیر یک درایو VFD که یکی از IGBT های آن سوخته و آن IGBT در تعمیرگاه ما وجود ندارد، در مراحل زیر انجام می شود:

  1. تماس مشتری و اعلام وضعیت ظاهری دستگاه و خطاها و هشدارهای نمایش داده شده بر روی آن
  2. بررسی اسناد و نقشه‌های مربوط به دستگاه و تشخیص وجود خطا در IGBT ها
  3. مراجعه یکی از متخصصین ما به محل کار مشتری و بررسی درایو و تشخیص سوختن IGBT (در صورت نیاز)
  4. پیدا کردن شماره IGBT و استعلام قیمت آن

مراحل بالا حداکثر یک روز کاری طول می‌کشد و ما حداکثر تا اوایل روز کاری دوم، زمان تهیه قطعه IGBT و زمان تقریبی تعمیر درایو و هزینه انجام کار را به مشتری اعلام می‌کنیم.

بعد از وصول توافقات اولیه در صورتی که دستگاه قابل حمل باشد، شما باید آن را به تعمیرگاه منتقل نمایید، در صورت نیاز متخصصین ما می‌توانند عملیات بازکردن دستگاه و انتقال آن به تعمیرگاه را برای شما انجام دهند. در صورتی که امکان انتقال دستگاه به تعمیرگاه وجود نداشته باشد، ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مکان شما مراجعه کرده و کار را در محل انجام می‌دهیم.

در این مرحله، در صورتی که زمان و هزینه انجام کار برای مشتری زیاد بود، مشتری می‌تواند بدون پرداخت هرگونه هزینه، از ادامه یافتن کار صرف نظر کند.

مرحله سوم: تعیین عیب و تعیین زمان دقیق تست/تعمیر دستگاه و هزینه آن:

در این مرحله، به سرعت عملیات عیب یابی دستگاه آغاز شده (در صورتی که قرار است دستگاه تعمیر شود) یا تجهیزات مورد نیاز برای تست دستگاه آماده می شود ( در صورتی که قرار است تجهیزی تست یا راه‌اندازی شود)؛ ما حداکثر تا یک روز کاری پس از شروع عملیات تعمیر یا تست، زمان دقیق انجام کار و هزینه آن به شما اعلام می‌کنیم. در این مرحله نیز در صورتی که شما بنا به دلایلی همچون زیاد بودن هزینه‌ها یا طولانی بودن زمان انجام کار یا … تمایلی به انجام کار نداشته باشید، می‌توانید بدون پرداخت هزینه عملیات را لغو نمایید.

هزینه‌های تعیین شده برای تست/تعمیر تجهیزات در شرکت ما کاملا شفاف بوده و دقیقا همان مقداری است که در خاتمه کار از مشتری دریافت خواهد شد؛ همچنین زمان تعمیر/تست در شرکت ما کوتاه و دقیق بوده و ما تلاش می‌کنیم تا دستگاه شما را به موقع تحویل دهیم.

ما پس از کسب موافقت شما، عملیات تعمیر یا تست دستگاه را آغاز کرده و آن را در کمترین زمان ممکن به پایان می‌رسانیم؛ شما می‌توانید در تمامی ساعات شبانه روز با ما تماس گرفته و گزارش فعالیت‌های انجام شده بر روی دستگاه را دریافت کنید.

مرحله چهارم: تحویل دستگاه تعمیر/تست شده به مشتری:

بعد از تعمیر/تست شدن دستگاه، ما یک بار آن را به صورت کامل در تعمیرگاه تست کرده و سپس به پایان رسیدن کار را به مشتری اطلاع می‌دهیم. در صورت نیاز مشتری، امکان انتقال دستگاه به مکان مشتری و تست آن در محل وجود دارد، مشتری همچنین می‌تواند جهت تست و دریافت دستگاه به تعمیرگاه مراجعه کند.در مرحله آخر، دستگاه در حضور مشتری تست شده و به وی تحویل داده می‌شود. همچنین در صورت نیاز مشتری امکان ارائه خدمات زیر نیز وجود دارد:

  • انجام تعمیرات دروه‌ای بر روی تجهیز؛ تعمیرات دروه‌ای شامل تمیزکاری و تعویض قطعاتی همچون فن و خازن و… .
  • انجام تست‌های عملیاتی نظیر تست پایداری ولتاژ و فرکانس خروجی UPS ها، تست توابع حفاظتی دستگاه و… .
  • کالیبراسیون و تنظیم دستگاه ( نرم افزاری یا سخت افزاری)